دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

لپ تاپ، مودم و کامپیوتر سه وسیله الکتریکی که نقش بسیار پر رنگی در زندگی ما دارند و هرروزه بخش بیشتری از فعالیت های ما به آن ها وابسته می شود. امروزه بسیاری از کار ها تنها با کمک لپ تاپ و کامپیوتر و مودم ها قابل انجام است و در صورتی که شما دسترسی به این ابزارات الکتریکی نداشته باشید بسیاری از طفعالیت های خود را نمی توانید انجام دهید یا فعالیت های شما با سرعت بسیار پایین تری انجام می شود.

زمانی که لپ تاپ شما دچار مشکل می شود شاید زمان کافی برای انتقال آن و رفتن به مرکز تعمیرات لپ تاپ نداشته باشید و یا گمان می کنید که مشکل به وجود آمده برای لپ تاپ شما مشکلی جزئی است و به دست خودتان قابل حل است. اگر مشکل و ایراد پیش آمده در عملکرد لپ تاپ شما مشکلی جزئی باشد، می توانید با استفاده از خدمات تعمیرات لپ تاپ آنلاین به تعمیر لپ تاپ خوب بپردازید. اقدامات مربوط به تمیرات لپ تاپ به صورت آنلاین به این صورت انجام می شود که تعمیرکار مربوطه به وسیله فرمی که توسط مشتری پر شده با مشتری تماس می گیرد و مشتری پس از شرح کامل مشکلات و ایرادات لپ تاپ خود با استفاده راهنمایی ها و دستورات تعمیرکار می تواند به تعمیر لپ تاپ خود بپردازد.

برای کامپیوتر می تواند مشکلات بسیار زیادی پیش آید که شما را مجبور به مراجعه به یک مرکز تعمیرات دستگاه کامپیوتر کند اما بوق ممتد کامپیوتر یکی از دلایل بسیار رایجی است که کاربران کامپیوتر را به مرکز تعمیرات می کشاند. شنیدن صدای بوق از کیس کامپیوتر می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد اما نکته مشترک این است که باید بوق ممتد کامپیوتر را جدی بگیرید و به محض به وجود آمدن این مشکل حتما برای رفع آن اقدام کنید زیرا در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه شما می شود.

زمانی که مودمی را خریداری می کنید حتما به خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید زیرا مودم دستگاهی است که به صورت مداوم از آن در حال استفاده خواهید بود و هر دستگاهی اگر به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد، بی شک احتمال خرابی و به وجود مشکل در عملکرد آن بسیار بالاتر خواهد رفت بنابراین به عنوان مثال اگر مودم ایرانسل خریداری می کنید حتما از پشتیبانی مودم ایرانسل خود مطمئن شوید تا در صورت به وجود آمدن مشکلی از پشتیبانی آن بهره ببرید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 522 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 17:41

این روز ها کامپیوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلی روزمره ما است. لپ تاپ، کانمپیوتر یا مودم شما می تواند به علت های متفاوتی دچار مشکل شوند و عملکرد آن ها دچار ایراد شود بنابراین تعمیرکاران ابزارات الکترونیکی هرروزه باید در تلاش باشند تا مشکلات بیشتری را بتوانند حل کنند و توانایی و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ های برند های متفاوت به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شدید باید به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگردید زیرا همانطور که به احتمال زیاد می دانید مراجعه به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجرب از ابتدایی ترین اقدامات برای رفع مشکلات لپ تاپ است زیرا در صورتی که شما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای مراجعه نکنید ممکن است با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تمیر لپ تاپ شما خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد کند و شما در نهایت هزینه چندبرابری را برای تعمیر لپ تاپ خود صرف کنید.

پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات سخت افزاری به کار رفته در کامپیوتر است که در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کلی کامپیوتر شما دچار مشکل خواهد شد. یکی از قطعات سخت افزاری اصلی دیگر کامپیوتر شما بدون شک فن کانمپیوتر است زیرا در صورت خرابی فن کامپیوتر، سلامت عملکرد تمامی قطعات دیگر کامپیوتر شما به خطر می افتد. بالا رفتن دمای هر قطعه ی سخت افزاری احتمال خرابی آن را بالا می برد. از آن جایی که پاور یکی از مهم ترین قسمت های کامپیوتر است بنابراین در آن فن اختصاصی به کار رفته است و فن پاور کامپیوتر به فن اصلی کامپیوتر در راه خنک نگه داشتن پاور کامپیوتر کمک می کند. بنابراین از سلامت فن پاور کامپیوتر خود مطمئن شوید.

تعمیرات مربوط به مودم نیز یکی از حرفه های بسیار بااهمیت امروزی است زیرا در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود ارتباط  لپ تاپ یا کامپیوتر شما به طور کلی با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار خرابی شده است، به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند مودم خود مراجعه کنید به طور مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است برای رفع مشکلات آن به مرکز تخصصی تعمیر مودم d-link مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 458 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 17:30

دزدگیر خانه، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر خانه نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز :

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. با توجه به رشد سریع فناوری و اثرگذاری آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومی در کاتالوگ دوربین های مداربسته هستیم . برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . برای نصب دوربین مداربسته نیاز دستگاه DVR دارید .

قابلیت های یک دی وی ار با کیفیت

یک دی وی ار خوب تقریباً باید تمامی قابلیت‌های ذکر شده در مورد ویژگی هایی مانند ضبط و نمایش چند تصویر به صورت همزمان، آلارم، تشخیص حرکت (Motion Detector)، ضبط صدا و غیره را دارا باشد که بتواند جوابگوی امنیت مورد انتظار کاربر باشد. این قابلیت ها به صورت کلی موارد زیر را باید پشتیبانی کند:

  • رزولوشن تصاویر ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل کیفیت D1 باشد.
  • دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته با توجه به زمان و تاریخ ضبط به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • پس از کپی گرفتن یا همان تهیه بکاپ از تصاویر ضبط شده، کیفیت تصاویر به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.
  • قابلیت پشتیبانی حداقل از هارد دیسک با ظرفیت یک گیگ و بالاتر را برای ضبط تصاویر برآورده کند.
  • امکان ضبط تصاویر با حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) نیز وجود داشته باشد.
  • امکان اتصال آسان DVR به شبکه اینترنتی جهت امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 426 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 16:23

آنچه که درباره دوربین دید در شب مهم است نحوه نصب و راه اندازی این گروه از دوربین های مداربسته است. چرا که کوچکترین خطا در نصب می تواند، کیفیت تصویری که مشتری مد نظر دارد را تامین نکند.

لذا به منظور داشتن بهترین کیفیت و وضوح بالا تصاویر در شب بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از تابش مستقیم نور در لنز دوربین جلوگیری کنید
  1. منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم

با انجام این عمل خواهید دید که تصاویر رنگی، روشن و با کیفیت بالا خواهید داشت.

  1. شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید
  1. دوربین مدار بسته را پشت پنجره نصب نکنید

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

به صورت کلی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، تصاویر را به دو صورت به شکل رنگی ایجاد می کنند:

سخت افزاری: دوربین مداربسته به صورتی طراحی شده که تصویر رنگی در شب تولید کند. سخت افزار به کاررفته در این دوربین ها و نصب مناسب دوربین کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اما این دوربین دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

نرم افزاری: در این بخش از طریق نرم افزار یکسری عملیات پردازش بر روی تصاویر صورت می گیرد. خوشبختانه وجود سنسور AHD در دوربین مداربسته این امکان را می دهد از طریق تغیر و دستکاری منو تنظیمات تصویر به صورت نرم افزاری کیفیت تصویر در شب را به خوبی ارتقا داد و به راحتی بتوان پلاک ماشین را نیز خواند. که البته این سری نسبت به مدل سخت افزاری بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر است.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید  دوربین داهوا را انتخاب کنید زیرا بهترین برند در عرصه امنیت ، داهوا است .

نصب دوربین مدار بسته

گروه دوربین مارکت در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت هم وطنان گرامی میباشد . اگر نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید میتوانید با دوربین مارکت تماس بگیرید تا کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما بعد از کارشناسی محل و ارائه طرح نصب برای نصب دوربین مدار بسته شما اقدام کنند . برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته به سایت ما مراجعه کنید .

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 452 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 15:44

شنیدن قصه صوتی در کودکی، این فرصت را برای کودکان فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن برای کودک ، فواید بسیاری دارد از جمله ممارست کودکان در مهارت هایی نظیر گوش دادن، تجسم، تصور و خیالپردازی. وقتی شما داستانی را به جای خواندن از روی کتاب، برای آنها تعریف می کنید، آزاد هستید که از تخیل خود استفاده کنید و بعضی کلمات را که حس می کنید برای کودک مناسب تر است در آن بگنجانید. خواندن داستان برای کودک، قدرت تخیل او را افزایش می دهد.

قصه‌ گویی برای کودکان توانایی مجسم نمودن شخصیت ها، و رویدادهای غیرواقعی و خیالی، موقعیت ها و مکان ها  زندگی کودک را رنگین تر و شادتر می سازد، به همین دلیل، شما باید این مهارت را به فرزند خود نیز بیاموزید. گوش دادن به داستان های بسیار زیاد، به فرزندان کمک می کند تا افکار و عقایدشان را بهتر بیان کنند.

قصه گویی برای کودک باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد. قصه‌ گویی برای کودکان سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشانن قصه می گفتند این سنت اکنون نیز به ما رسیده است این حالت خود جوشی، داستان را برای شنونده چیزی منحصر به فرد می کند.

معرفی قصه

قصه صوتی علاالدین یکی از داستان های آموزنده برای کودکان است که حتی کارتون و فیلم ان نیز ساخته شده است . من نمایش و تئاتر این داستان جذاب را در مهد کودک مشهد تماشا کردم و بچه ها در آخر از آن نتیجه گیری می کردند .

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 413 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 17:06

چگونگی انس گرفتن کودکان با قصه و داستان حس شنیداری نخستین حسی که در کودکان تازه متولد شده، شروع به کار می کند؛ آنها تمامی فرکانس های صوتی اطراف را با بسامد پایین دریافت می کنند و شروع به تحلیل و ارزیابی داده های دریافتی می کنند و مطابق با آن داده ها، استعدادهای بالقوه خود را آشکار می سازند و قادر به تشخیص صدای مادر خود می گردند و با آن انس می گیرند. به همین خاطر است که مادران به صورت ناخودآگاه شروع به زمزمه کردن در گوش کودکان خود می کنند و از دنیا و زیبایی های آن می گویند و آرزوهای خودشان را در قالب قصه برایشان می گویند. به تدریج ضمیر ناخودآگاه کودک با مادر انس می گیرد، به طوری که این جذبه و کشش کودک به مادر به واسطه همین قصه ها چندین برابر می شود. پس از بزرگتر شدن آن ها، قصه های شفاهی مادر جای خود را به روخوانی داستان کودکانه می دهند و مادر شروع به تصویرسازی قهرمان های افسانه ای و ایرانی در ذهن های کودکان می کند.

یکی از قصه هایی که کودکان با آن ارتباط خوبی برقرار می کنند داستان سفید برفی است . یکی از مخاطبین ما که در مهد کودک شیراز است این داستان ار خوانده و برای ما خلاصه کرده است .

ملکهای در وسط زمستان کنار پنجرهای نشسته بود و مشغول قلاب بافی از روی طرحی از جنس درخت آبنوس بود که انگشتش را زخمی میکند.او با دیدن خون آرزو میکند که دختری که از او به دنیا میآید پوستی به سفیدی برف و لبانی به سرخی خون و مو وچشمانی به سیاهی قالب درخت آبنوس که در دستانش بود داشته باشد.سال بعد دختری با همان ویژگیها که ملکه آرزو کرده بود به دنیا میآید ولی ملکه هنگام وضع حمل میمیرد

اسم آن دختر را سفید برفی مینامند. سال بعد شاه همسر دیگری برای خود اختیار میکند ملکه جدید بسیار زیبا اما فوقالعاده مغرور بود.او آینهای جادویی داشت که قادر به تکلم بود یکی از وظایف آینه این بود که به ملکه اعلام کند که او زیباترین فرد روی زمین است. هنگامی که سفید برفی به هفت سالگی میرسد آینهٔ جادویی به ملکه میگوید که دختر ناتنیاش گوی سبقت را در زیبایی از او ربودهاست. ملکه خمشگین میشود و یک شکارچی را مأمور میکند که سفید برفی را به جنگل ببرد و در آنجا او را سر به نیست کند. شکارچی سفیدبرفی را به جنگل میبرد تا بکشد ولی در آنجا دلش به رحم میآید و تنها او را در جنگل رها میکند.  سفیدبرفی در حال جستجو در جنگل به کلبهٔ هفت کوتوله میرسد و

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 400 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 17:04

 

لپ تاپ، کامپیوتر و مودم سه عضو اصلی لوازم شما به حساب می آیند. در صورتی که لپ تاپ، کامپیوتر و مودم شما دچار مشکل شود باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه کنید تا با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر خسارت و مشکلات بیشتری به دستگاه شما وارد نشود. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید زیرا در ساخت تمامی لپ تاپ ها حساسیت و ظرافیت به کار رفته است بنابراین در صورتی که تعمیرکار یا مرکز تعمیرات انتخابی شما در در انجام تعمیرات لپ تاپ متخصص نباشد و توانایی و مهارت کافی را نداشته باشد احتمال بروز اشتباه در حین تعمیر بالا می رود و خسارت بیشتری به لپ تاپ شما وارد می شود در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیر لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

مودم نیز یکی از ابزارات بسیار ضروری به شمار می رود به خصوص برای افرادی که در مشاغل خود یا انجام فعالیت های روزانه متفرقه به اینترنت احتیاج دارند. یکی از کاربرد های اصلی مودم ها وای فای است. همانطور که به احتمال زیاد می دانید شما به وسیله ی وای فای می توانید تعداد دستگاه های بیشتری را از جمله لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و گوشی های همراه را به یک شبکه اینترنت وصل کنید و تنها با یک شبکه اینترنت چندین دستگاه را پوشش دهید. بنابراین وای فای یکی از امکاناتا بسیار پرکاربرد تمامی مودم ها محسوب می شود. در صورت خرابی وای فای به سرعت برای تعمیر وای فای مودم خود اقدام کنید تا بتوانید از امکانات مودم خود به درستی استفاده کنید.

تعمیرات کامپیوتر یکی از اقدامات و حرفه های بسیار مهم است که در صورتی که برای تعمیرات کامپیوتر خود مانند تعمیرات لپ تاپ تعمیرکار یا مرکز تعمیرات متخصص و ماهری انتخاب نکنید، خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد خواهد شد. بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات خوب و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه های خود مانند لپ تاپ، کامپیوتر و مودم سریعا برای تعمیر آن ها اقدام کنید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 253 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 19:24